2013. március 4., hétfő

~14.rész



Sziasztok! Köszönöm az előző részhez a 3 komit, a 9 feliratkozót és a több, mint 1500 *-* oldalmegjelenítést! Imáádat nektek.:) ^^
2 komi után kövi rész, ami már évadzáró lesz! Kíváncsi vagyok mit fogtok hozzá szólni!..:) ;)
Na nem dumálok tovább...jó olvasást!.:))xx

                                                                ~14.rész
                                                             (Amy szemszöge)
Hasogat a fejem, fáj a lábam,hányingerem van! Erre kell ébrednem! Szuper! Délután 2 óra van. Harry és Adam 'vitája' után mindenki nagyon beindult és másra nem is emlékszem. Nagy nehezen felültem és belebújtam a mamuszomba.

Felhúztam a redőnyt és belenéztem a tükörbe. A tegnapi ruha összegyűrődve, a tegnapi smink elkenődve és a tegnapi haj kócosan. Ennyit láttam és egy kómás, másnapos fejet. A tükörben láttam magam mellé lépni egy zombit. Csukott szem, hófehér arc és kócos haj. Harry volt az! Lassan kinyitotta a szemét és beleremegett saját látványába. Nem volt rajta csak egy szakadt alsónadrág. Most vettem észre, hogy rajtam nincsen alsónemű. Ilyedten Harryre néztem.
-Harry!-néztem mélyen a szemébe.
-Mondjad!-felelt kómásan.
-Ugye nem történt semmi olyan?-néztem a kockás hasára.
-Mármint, hogy az?-nézett rám.
-Igen az!-mondtam már kicsit idegesen.
-Hát remélem nem!-mondta és erősen gondolkodni kezdett, de semmi nem jutott az eszébe.
Ha megtörtént, akkor remélem volt annyi eszünk, hogy védekezzünk. De amilyen állapotban lehettünk, nem hiszem! Harry elment zuhanyozni, én pedig megnéztem a telefonom.
16 nem fogadott hívás, mind anyától. Van egy üzenet is.
~ Szia kicsim! Sürgősen beszélnünk kell! Már holnap
haza kellene utaznod! Hívj fel! Puszi: Anya xx~

Miért? Mi lehet a baj? Muszáj felhívnom. Kikerestem anya számát és tárcsáztam. 
-Szia kicsim!-szólt bele anyu.
-Szia! Miért kell holnap haza mennem?-kérdeztem.
-A suli tegnap telefonált. Nem elsején, hanem 23-án kezd a tanév. 19-e van! Muszáj haza jönnöd!-mondta.
-Istenem!-sóhajtottam.- Köszi, hogy szóltál. Holnap találkozunk. Puszi!-mondtam és leraktam.
-Harry!-ordítottam egyet. Nem érdekelt, hogy a többiek alszanak-e, vagy sem.
-Itt vagyok!-lépett be a szobába, egy törölközőt magára csavarva.
-Ülj le!-mondtam, az ablakhoz sétáltam, Harry pedig leült az ágyra.
-Baj van?-kérdezte.
-Hát..mondhatni! Sajnos már holnap haza kell utaznom!-mondtam könnyezve. Belegondoltam, hogy holnap lesz az az időpont, mikor nem látom többet Harryt és a barátaimat.
Harry nyakába borultam és sírni kezdtem.
-Semmi baj! Ezen az 1 napon ne borulj ki!-mondta, de hallottam a hangján, hogy ő sem örül túlzottan.
-De nem akarok elmenni!-mondtam szipogva.
-Tudom! Én sem akarom, hogy elmenj, de muszáj lesz!-mondta szomorúan.
-Megyek rendbe szedem magam!-mondtam elengedve a fiút és megtöröltem a szemem. Kimentem az ajtón egyenesen a fürdőbe. Felöltöztem és egy natúr sminket varázsoltam magamnak.

Lementem, megreggeliztem, majd elkezdtem csomagolni. Minden cuccomat ami itt van elpakoltam egy kisebb bőröndbe. A többi Melanynál van. Majd délután áthozza. 
Harry vánszorgott be a szobába, ismét.
-Hogy vagy?-kérdezte és egy puszit nyomott az arcomra.
-A helyzethez képest egész jól!-mondtam nem túl nagy örömmel.
-Ma este elviszlek valahova! 7-re legyél kész és csinos legyél!-mondta és egy szájra puszi után távozott.
Már 5 óra van. Vajon mit tervez? Elkezdtem készülődni. Átöltöztem és egy erősebb sminket is készítettem.
                                                              *2 óra múlva*

-Készen vagy?-kiáltott fel Harry. Választ nem adtam, de elindultam lefelé a lépcsőn. Harry elegáns ruhát viselt.
-Gyönyörű vagy!-mondta, majd karon fogott és kivezetett a szeretett Range Rover-jéhez.
Kinyitotta nekem az ajtón, én pedig egy mosolyt felé vetve beültem az autóba.
Autót megkerülte, majd ő is beszállt. A kocsikulcsot elfordította és már indultunk is. 10 percet utaztunk, mígnem egy uszodához értünk. Ujjainkat összefontuk és elindultunk befelé. Egy hatalmas medence közepén, üveglapokon meg volt terítve egy gyertyafényes vacsora. Az üveglapok hidat alkottak és elvezettek az asztalig. Harry kihúzta nekem a széket, amit egy mosollyal díjaztam, majd ő is leült velem szembe. Egyik kezemre ráhelyezte nagy és puha kezeit, a másikkal pedig elkezdte fogyasztani az ételt.
-Ez gyönyörű!-mondtam meghatottan és körül néztem. A gyertyák fénye visszatükröződött a medence vizén. Tényleg gyönyörű! 
-Nálad nem gyönyörűbb!-mondta édesen mosolyogva- Figyelj Amy! Nagyon szeretlek! Annyit ígérj meg, hogy nem felejtesz el!-mondta.
-Sosem tudnálak elfelejteni!-mondtam kedvesen és beharaptam ajkam, hogy visszatudjam fojtani előtörő könnyeimet.
-Nagyon szeretlek!-mondta majd a zsebéből elővett egy dobozkát. Kinyitotta! Elállt a lélegzetem. Egy gyönyörű nyaklánc volt benne!
-Hogy mindig emlékezz!-mondta majd felállt és a nyakamba tette az ékszert.
Felálltam és finom csókot leheltem ajkaira. Kezei arcomon hevertek. Hirtelen felkapott az ölébe.
-Fogd be az orrod!-mondta huncut vigyorral és belevetette magunkat a vízbe.
A víz alatt elengedett, mikor felértem átöleltem a nyakát és megcsókoltam. Hosszú érzéki csókjaink marrták ajkaimat. 
-Szeretlek!-mormogta bele csókunkba.
Ez az utolsó estém ki akarom élvezni. Még egy jó órát az uszodában voltunk, aztán haza mentünk.
Heves csókcsatába kezdtünk. Harry a falhoz nyomott és tovább csókolt. Senki nem volt itthon. Micsoda véletlen! Szó szerint letéptem róla az ingét, majd a hátát markolásztam. Kicipzározta a ruhám, majd lehúzta rólam. Csókjaink közben kigomboltam nadrágját és lerángattam róla, kikapcsolta a melltartóm és jó messzire eldobta. A nyakát kezdtem csókolgatni, majd haladtam egyre lejjebb. A fogammal lehúztam boxerét, amiben már ágaskodott a 'kis Harry'! (xd)
Kezeit a hátamon át a bugyimhoz vitte, majd szép lassan lehúzta rólam. Közben gyengéden csókolt. Lefektetett az ágyra, majd a fiókból elővett egy Durex óvszert.
-Nem kell! Majd vigyázol!-mondtam, kikaptam a kezéből, majd eldobtam.
Ismét vad csókcsatába kezdtünk.
                                                               *1 óra múlva*

Harry mellkasán fekszem. Ennél szebb estém még nem volt! Hihetetlenül jó volt. Igen, megtörtént és nem bántam meg!  Behunytam a szemem, majd egy csókot nyomtam Harry szájára.
-Jó éjt!-mondtam és elaludtam.




3 megjegyzés:

  1. Először cuki volt aztán érzelmes utána meg perverz :D egy igazi szerelmes rész:D Kövit x

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés