2013. március 5., kedd

~15.rész

Sziasztook! Kis késéssel de itt az ÉVADZÁRÓ rész..:)) ÁÁHH..:DD
Kíváncsi vagyok mit fogtok hozzá szólni..:))
Ha több mindent szeretnél megtudni a blogjaimról, csatlakozz a facebook-os csoportunkhoz..:)
https://www.facebook.com/groups/349873141798875/

                                                               ~15.rész
                                                           -ÉVADZÁRÓ-
                                                         (Amy szemszöge)

Reggel Harry puszijára ébredtem. A cuccaim már a nappaliban vannak, útra készen. Elmentem zuhanyozni, majd felvettem a mára kikészített ruhát.
Lementem, mindenkit megöleltem, majd együtt megreggeliztünk. 10 óra. Lassan indulás! Harryék kikísérnek a reptérre. Bepakoltuk a bőröndöket a limóba. Még egy utolsó pillantást vetettem az 1D rezidenciára,aztán felsóhajtottam és beültem a 12 személyes limóba. Fél óra múlva a reptéren voltunk. Itt az ideje a búcsúnak. Megint a sírás kerülgetett, majd elő is tört belőlem. 
A búcsúzkodást Perrievel kezdtem.
-Hiányozni fogsz!-öleltem át.
-Te is nekem!-mondta és egy puszit nyomott az arcomra.
Danielle következett.
-Minden rendben lesz! Siess vissza!-mondta és átölelt.
-Sietek!-mondtam szipogva.
Louis, Niall,Zayn,Liam,Eleanor,Gina és Melany is sorra lerült. Harry volt az utolsó.
-Nagyon szeretlek!-öleltem át és megcsókoltam.
-Én is!-mondta utolsó csókunk után. Sírva átöleltem szerelmemet.
-A Wolverhampton-i gép 10 perc múlva indul. Mindenki szálljon fel a repülőgépre!-jött a recsegő hang, a hangszóróból. Elengedtem Harry kezét, majd a bőröndjeimmel a gép felé indultam. Visszanéztem és egy könnyező brigádot láttam magam mögött. Elengedtem a bőröndöket, odarohantam és Harry nyakába ugrottam. Megcsókoltam, még egyszer utoljára. 
-Szeretlek! Szeretlek!-mondtam sírva.
-Én is téged! De menned kell!-mondta Harry. Megszorítottam a kezét és jó szorosan átöleltem. Visszamentem a bőröndjeimhez. Szomorú mosollyal integettem a barátaimnak és a szerelmemnek. Felszálltam a gépre. Az ablakból még láttam őket. Mindenki integetett,  vagy a könnyeit törölgette. Én sírtam! Nem kicsit...  
-Kérjük csatolják be öveiket! Felszállunk!-'mondta' a hangszóró.
Becsatoltam az övet, majd lassan felszállt a gép. Már nem látom őket! Jó ideig nem is fogom... Mi lesz velem nélkülük?!

                                                                 (Harry szemszöge)

-Elment!-mondtam könnyezve és Louis nyakába borultam. 
-De nem örökre! Harry ki kell bírnod! Vissza fog jönni!-mondta vígasztalásképp. El,Pezz és Danielle is ölelkeztek és ugyanúgy könnyeztek mint én. Niall odajött és a vállamra helyezte kicsi ír mancsát. (xd)
-Minden rendben lesz!-mondta és ő is átölelt, aztán sorban mindenki ezt tette. Néztem az égen lassan eltűnő repülőt, amin Amy utazik. Miután a gép eltűnt a felhőkben elindultunk haza. Felmentem a lépcsőn, egyenesen Amy szobájába. Leültem az ágyára. Felemeltem a párnáját és mélyen beszívtam Amy enyhén fahéjas illatát.
A párna helyén egy boríték volt. Az volt ráírva, hogy Today/Ma. Kinyitottam és elkezdtem olvasni.
" Szia Harry!
Ha ezt olvasod én már nagy valószínűséggel repülőn ülök. Nagyon fájdalmas megválni tőled és a többiektől is. Nagyon-nagyon szeretlek! Kérlek ne felejts el! Engem az sem fog zavarni, ha más lányokon 'éled ki a vágyaidat', csak NE FELEJTS EL!
Szeretlek: Amy!
Ui.: Ide minden nap gyere be! :))xx"
Kicsit megkönnyeztem a levelét, pedig nem vall rám. A fejem a párnára hajtottam és elaludtam, kezemben szorongatva a levelet.
Lementem és megnéztem a postaládát. 'Hivatalos levél Harry Stylesnak'! Kibontottam és a könnyek előtörtek a szememből. Térdre rogytam és ordítva széttéptem a levelet. Ez állt benne:
Kedves Mr. Styles! Barátnője Amy Darwin repülője lezuhant! A kisasszony belehalt sérüléseibe. Mi mindent megtettünk! Őszinte részvétünk!
-Neee!-ordítottam ki a lelkemet, teljes erőmből.
Louis rontott ki a házból.
-Mi történt?-rohant oda mellém.
-Lezuhant!-ordítottam vele.-Meghalt! Miattam! Miért engedtem elmenni? Most is itt ülne az ölemben és együtt nevetnénk! De ilyen nem lesz több! Nem lesz, érted?-ordítoztam tovább,majd arcomat a tenyerembe temettem.
-Te jó ég!-tette a szája elé a kezét.
                                                                        *

                                                                  The end!
                                                       -Vége az első fejezetnek-
                                                                 Coming Soon!


10 megjegyzés:

  1. Jó lett :) a vége nagyon szomorú :'(

    VálaszTörlés
  2. ....... Ez nagyon szomorú...... Szegény Harry...... Depis egy rész lett az is tuti...:'((( Következő fejezetet!!! xxx

    VálaszTörlés
  3. Szomorú lett :((( de jó :)) kövit!
    Emma

    VálaszTörlés
  4. Hello! Vár egy díj itt: http://zarrylove.blogspot.hu/p/awards.html :))

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett, de a vége .... az nagyon durva :( remélem nem sokára hozod a következő rész :)

    VálaszTörlés